Beyoğlu Masaj Salonu Mutlu Son

• Listelenen: 25 Aralık 2016 00:04

Beyoğlu Masaj Salonu Mutlu Son İle Kesin Sonuçlar!

Testiküler ağrı, erkeklerde görülen testis ağrısıdır. Bir ya da iki testisde görülebilir. Ağrı çok şiddetli ise mutlaka Beyoğlu masaj salonu mutlu son başvurmak gerekir.

Testüküler Ağrı Nedenleri

Testislerin travmaya maruz kalması şiddetli ağrıya neden olabilir. Özellikle spor sakatlanmaları, bölgeye gelen tekme, yumruk, darbe testis ağrısına neden olur. Testislerin darbe görmesi halinde, bölgede şiddetli ağrı yanında şişme ve çürüme meydana gelir.

Testis bükülmesi de şiddetli testiküler ağrıya neden olur. Testis bükülmesi acil olarak mutlu son masaj tedavisi gerektiren bir durumdur. Testis torbalarının dolaşması sonucu oluşan testis bükülmesi aniden oluşabileceği gibi travma sonucunda da gelişebilir.

Beyoğlu masaj, Beyoğlu masaj salonları, Beyoğlu masaj evde, Beyoğlu masaj ilanları

18 yaşından büyük erkeklerde testis ağrısının en önemli nedeni epididim iltihabıdır. Cinsel yönden aktif erkeklerin bu hastalığa yakalanma riski yüksektir. Engenlerde görülen testis torbası bükülmesi şiddetli testis ağrısına neden olan bir durumdur. 7-14 yaş arasındaki erkek çocuklarında daha sık görülür. Testis bükülmesi bölgeye giden kan akışına engel olur ve şiddetli ağrıya neden olur. Kasık fıtığı, orşit, testis tümörü ve böbrek taşı da testislerde ağrıya neden olabilir.

Listing ID: 444585eeef015ac2