Zincirlikuyu Uzakdoğu Masaj Hizmetleri

• Listelenen: 10 Mart 2017 14:15

Zincirlikuyu Uzakdoğu Masaj Hizmetleri

Günümüzde çok popüler olan Uzakdoğu masaj hizmetleri kökeni 5000 yıl öncesinde dokunmayı iyileştirici bir yöntem olarak kullanma pratiği ile gelişen antik kültür ve tekniklerden kaynaklanır. Uzakdoğu uygarlıkları doğal şifaların ve masajın yaraları iyileştirip ağrıyı azaltabildiğini ve hastalıkları önleyip tedavi edebildiğini buldu. Dahası, stresin azalmasına yardımcı olduklarını da keşfettiler.

Uzakdoğu Masaj Kültürü

Masaj terapisi, doğal iyileşmenin kutsal bir sistemi olarak başladı. Bununla birlikte, kültürel değişimler onu tarihin kapsamlı dönemleri için hoşnutsuzluk biçimi haline getirdi. Bu dönüşleri sürdüren masaj, günümüzde diriltilmiştir. Günümüzde masaj terapisi, dünyada uygulanan son derece saygın bir bütünsel şifa  yöntemi olarak durmaktadır. İşte masaj bugünkü rahatlatıcı ve terapötik uygulamaya nasıl dönüşmüştür:

Masaj Hindistan’da M.Ö. yaklaşık 3.000’de muhtemelen daha erken başladı. Tanrısal kökenli olduğu düşünülen ve nesiller boyunca sözlü olarak geçilen Ayurveda masajı, Hindistan’daki geleneksel bütünsel tıbbi sistemdir. Eski tarihçiler ve doğa bilim adamları yüzlerce yıllık çalışmalar, deneyler ve meditasyonlara dayalı bu sistemi geliştirdiler. Ayurveda, hastanın sağlık dengesizliklerine, anayasasına ve yılın zamanına dayanarak denge oluşturmak için çevreyle etkileşimde bulunmak için beş duyunun nasıl kullanılacağını öneriyor. Ayurveda’daki tedaviler arasında diyet ve bitkiler, aromaterapi, renk terapisi, ses terapisi ve dokunma terapisi sayılabilir.

Mısır ve Çin’de 3000-2500 yılları arasında masaj başladı. Masaj terapisinin en eski yazılı kayıtları Mısır ve Çin’de keşfedilmiştir. Ayrıca, Mısırlılar Refleksoloji ayak-el masajının ilk geliştiricileridir. Çinli masaj yöntemleri, fizyolojik sistemleri temsil eden meridyenlerde enerji eksikliği veya dengesizliği nedeniyle hastalıkların ortaya çıktığı ilkesinden hareket eder. Birkaç teknik arasında Tui Na, Amno, Akupresure yer alır.

M.Ö. 1000 civarında başlayarak, Budizm’i Çin’de okuyan Japon keşişler masaj terapisi de dâhil olmak üzere geleneksel Çin tıbbının şifa yöntemlerini özelleştirmeye başlamış ve geleneksel Japon masajına veya Anima’ya neden olmuş ve Shiatsu’ya dönüşmüştür. Shiatsu’nun birincil amacı, hastadaki enerji seviyesini yükselterek organların işleyişini düzenlemek ve hastalıklara karşı doğal direnci arttırmaktır.

İşte Türkiye’de bir ilk Zincirlikuyu masaj salonu size yaklaşık 15 Uzakdoğu kültürü masajını her gün titizlikle uygulayan çok nadide bir masaj salonu. Salona hemen ulaşmak için T: 0537 472 99 24

Listing ID: 41358c2969f5fc56